لماذا لم يلحن عبد الوهاب لسعاد محمد ؟


المطربة الكبيرة سعاد محمد اتجوزت ٣ مرات،أنجبت ١٠ ،ستة من جوزها الأولاني وأربعة من التاني،فطلعت حكاية أو تشنيعة الله أعلم،إنه لما سألوا عبد الوهاب ليه ماتعاونش معاها،قال:أعمل إيه،كل ما أكلمها علشان لحن يقولولي بتخلف

Comments

Popular posts from this blog

جريمة قتل أخرى في مدينتي لم يسمع بها أحد

نصر محروس وبرنارد شو .. سؤال الخالق والمخلوق